Конспекти

Тема: Де можуть працювати підлітки?
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
-          Описувати права неповнолітніх у трудових відносинах
-          Характеризувати особливості робочого часу та часу відпочинку неповнолітніх
-          Розв’язувати ситуації пов’язані з працевлаштуванням неповнолітніх.
Обладнання: витяги з Кодексу законів про працю України
Основні поняття: скорочений робочий час
План уроку:
  1. Де можуть працювати підлітки
  2. Як законодавство регулює працю неповнолітніх
  3. Як держава захищає неповнолітніх від експлуатації.

Орієнтовний план і методи проведення уроку
  1. Вступна частина
-          Обговорення проблемного питання
  1. Основна частина
-          Опрацювання положень законодавства та інформації у підручнику – 10 хв
-          Робота в парах, аналіз правових ситуацій – до 6-7хв
-          Робота з текстом підручника , опрацювання проблемних ситуацій - 5-6хв
-          Обговорення інформації яка дається у підручнику – 3хв
-          Розв’язання правових ситуацій – 4хв
-          Коментоване читання, та обговорення у загальному колі питань ст. 165 – 6-7хв
  1. Заключна частина
-          Робота в парах, складання рекомендацій для тих хто влаштовується на роботу
-          Оцінювання роботи на уроці – 2хв
-          Домашнє завдання

Варіанти організації діяльності учнів
  1. Вступна частина
Зачитую проблемні питання:
-          Чи можете ви навчаючись у 9-класі, бути учасником трудових відносин?
-          Чи доводилось комусь із вас заробляти самостійно? Коли і як це відбувалось?
У відповідях  на ці запитання відслідковується матеріал попереднього уроку.
2. Основна частина
Переходячи до нової теми, розпочинаємо з статтями ***** (187-200), та наданим матеріалом у підручнику.
Розібравшись які особливості прийняття на роботу неповнолітніх, учні в парах розв’язують правові ситуації, проаналізувавши їх працюємо з підручником. ст. 163, разом з дітьми складені ситуації
      Наступним кроком є робота з підручником с 164 , після цієї схеми працюємо разом і вирішуємо правові ситуації
      Далі читаємо зміст підручника і намагаємося відповісти на запитання: Поміркуйте які наслідки для неповнолітніх може мати неофіційне працевлаштування. Чи вигідно приймати на роботу осіб молодше 18 років.
3. Заключна частина
      Повертаємося до проблемних запитань які стояли на початку уроку;
      Складаємо у малих групах рекомендації для тих хто влаштовується на роботу. Використовуючи набуті знання під час уроку і не тільки цього, а й попередніх.
      По активності учнів на уроці, проводиться оцінювання.
Домашнє Завдання:
Прочитати §23, повторити §21-22, підготуватись до підсумкового узагальнення ст. 166-167

Немає коментарів:

Дописати коментар