Тема: Де можуть працювати підлітки?
Очікувані результати
Після цього уроку учні
зможуть:
-
Описувати права неповнолітніх у трудових відносинах
-
Характеризувати особливості робочого часу та часу
відпочинку неповнолітніх
-
Розв’язувати ситуації пов’язані з працевлаштуванням
неповнолітніх.
Обладнання: витяги з Кодексу
законів про працю України
Основні поняття: скорочений
робочий час
План уроку:
- Де можуть
працювати підлітки
- Як
законодавство регулює працю неповнолітніх
- Як держава
захищає неповнолітніх від експлуатації.
Орієнтовний план і методи
проведення уроку
- Вступна
частина
-
Обговорення проблемного питання
- Основна
частина
-
Опрацювання положень законодавства та інформації у
підручнику – 10 хв
-
Робота в парах, аналіз правових ситуацій – до 6-7хв
-
Робота з текстом підручника , опрацювання проблемних
ситуацій - 5-6хв
-
Обговорення інформації яка дається у підручнику – 3хв
-
Розв’язання правових ситуацій – 4хв
-
Коментоване читання, та обговорення у загальному колі
питань ст. 165 – 6-7хв
- Заключна
частина
-
Робота в парах, складання рекомендацій для тих хто
влаштовується на роботу
-
Оцінювання роботи на уроці – 2хв
-
Домашнє завдання
Варіанти організації
діяльності учнів
- Вступна
частина
Зачитую проблемні питання:
-
Чи можете ви навчаючись у 9-класі, бути учасником
трудових відносин?
-
Чи доводилось комусь із вас заробляти самостійно? Коли
і як це відбувалось?
У відповідях
на ці запитання відслідковується матеріал попереднього уроку.
2. Основна частина
Переходячи до нової теми, розпочинаємо з статтями
***** (187-200), та наданим матеріалом у підручнику.
Розібравшись які особливості прийняття на роботу
неповнолітніх, учні в парах розв’язують правові ситуації, проаналізувавши їх
працюємо з підручником. ст. 163, разом з дітьми складені ситуації
Наступним
кроком є робота з підручником с 164 , після цієї схеми працюємо разом і
вирішуємо правові ситуації
Далі
читаємо зміст підручника і намагаємося відповісти на запитання: Поміркуйте які
наслідки для неповнолітніх може мати неофіційне працевлаштування. Чи вигідно
приймати на роботу осіб молодше 18 років.
3. Заключна частина
Повертаємося
до проблемних запитань які стояли на початку уроку;
Складаємо
у малих групах рекомендації для тих хто влаштовується на роботу. Використовуючи
набуті знання під час уроку і не тільки цього, а й попередніх.
По
активності учнів на уроці, проводиться оцінювання.
Домашнє Завдання:
Прочитати
§23, повторити §21-22, підготуватись до підсумкового узагальнення ст. 166-167
Немає коментарів:
Дописати коментар